Intro

Publicerad 2012-06-19 18:17:00 i Allmänt

Kuhamasisha (swahili): to Inspire

Det är det jag vill genom att skriva i den här bloggen. Jag vill dela med mig av mina historier, av olika slag, för att inspirera till något inom dig som läser det här.
Mitt mål är bara att just inspirera, till det ögonblicket och knuffen som behövs för att du gör det du trivs med i ditt liv. Kanske du ens inte behöver det, utan bara vill ha något uppiggande att läsa.

Jag har inte varit med om jättemycket, men inte heller lite. Jag har sett en del, men inte allt. Att påstå att jag kan allting stämmer inte heller, men jag försöker och vill att du försöker med mig. Provar på att kämpa för ett bättre liv och att må bra varje dag.

Det handlar ibland om små steg, en ändrad tanke eller vana. Oavsett så vill jag inspirera till att leva ett sunt, glatt och hälsosamt liv. För att kunna dela med dig av glädje och känslan av att lyckas i livet. Recept på sådant finns såklart överallt men, klyschigt nog, så ligger nyckeln inom dig. Ingen annan kan ändra dig förutom du själv.
Så det är allt jag kan komma med. Att inspirera till att du ska göra ändringar själv, att växa som person och leva livet fullt ut, precis som det är menat att levas!

Hoppas du/ni gillar det jag skriver och att vi skapar något riktigt fint tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tess

Jag är en glad, pigg och citatrabblande 20-åring som är sjukt fascinerad av personligheter, människor och hur man utvecklas som person av allt möjligt. Psykologi fast utan alla termer. Filosoferande är något jag dagligen gör. Drömsk som jag är. I annat fall är det träning och god hälsa som står på listan efter bra välmående i sinnet. Min dröm är också att lyckas som författare, så än så länge delar jag med mig av berättelser här (alla exempel är sanna, om jag inte säger till). Det jag vill är att ge inspiration till att må bra hela tiden och hoppas på att hjälpa er kära läsare hitta er inre styrka till att må så bra ni kan, och göra vad ni vill i livet! Samt att själv lära mig något. Skapa lite diskussion och rörelse helt enkelt! VÄLKOMNA till min blogg!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela